Zoeken in deze blog

woensdag 10 maart 2010

Muziekdingen

Leuke dingen die ik onlangs heb ondekt:

www.fonos.nl - Erg leuke site waarbij je oude, soms zeer oude lp's op cd kunt krijgen. Dus zoek je de muziek van die ene lp of cd die nergens meer te krijgen is, dan kun je die altijd krijgen op deze site. Zoek je bijvoorbeeld de musical Anatevka (Fiddler on the roof) uit 1966, dan kun je die gewoon bestellen. Ideaal! Een kanttekening: het heet niet voor niets het Nederlands Muziekarchief; alleen muziek van kikkerlandse bodem is te bestellen.

Moss - Een geweldige band. Nog belangrijker: geweldige muziek! Luister en geniet:



Daniel Lohues -Ik had geen idee dat deze man zulke mooie soloalbums maakte. Ik hoorde hem af en toe bij het radioprogramma 'Andermans Veren' voorbijkomen. Dus besloot ik maar eens een cd van hem te kopen. Ik heb nu 'Allennig II' in mijn bezit, deel twee van een vierluik. Prachtig. Luisteren! Hier is het nummer waar ik het natuurlijk heel erg mee eens ben:







Geen opmerkingen:

Een reactie posten